Mark Zuckerberg a declarat că Facebook va pune mai mult accent pe interacţiunea socială semnificativă, în locul consumului pasiv de noutăţi. Mai precis, după o modificare a algoritmului de ranking, Facebook ar trebui să arate mai mult ca o comunitate, în care prietenii să discute mai multe teme de interes, decât ca un panou cu noutăți. Pierzători vor fi site-urile de ştiri, însă cel mai mult vor avea de pierdut entităţile care au investit resurse importante pentru generarea de conţinut care să creeze reacții pe Facebook. Mark Zuckerberg se aşteaptă ca modificarea algoritmului să ducă la scăderea timpului pe care utilizatorii îl petrec pe Facebook, dar crede că. În același timp, calitatea timpului petrecut pe rețea va creşte. Faptul că în ultimii ani conţinutul public de pe Facebook l-a depăşit pe cel postat de prieteni şi rude, spune Zuckerberg, a făcut ca reţeaua socială să se îndepărteze de la scopul ei iniţial, şi anume conectarea utilizatorilor.